Mitt hår, igen!

Kom nyss hem från skolan!
Ganska tråkig och meningslös dag men de var roligt att se alla igen! Känner att jag sakta men säkert börjar återfå motivationen! Härligt är de!
Skulle behöva ta mitt feta arsle till gymmet idag också.. Får se hur jag gör! Haha!
Tomas skulle inte bort idag så han kommer hem i eftermiddag! Skönt!
Nästan så man börjat vant sig vid att han är borta jämt och de tycker jag inte alls om!
Imorgon ska jag upp klockan nio för att dra iväg på skolan och plugga matte med lite klasskompisar så man klarar tentan på lördag! Sen är det bara medicinplugg som gäller!
Nu har jag också ett litet dilemma! Jag vill ljusa upp mitt hår till sommaren och min frisör sa att jag borde avfärga och sen göra det ljusbrunt för att sedan ha i lite ljusa slingor! Jag är helt med på hennes idé men ska jag göra de hos frisören måste jag dit minst 3 ggr sa hon. De blir över 3000 kr! Upp mot 4000!! Så antingen gör jag de som hon verkligen ville, ELLER! Så gör jag de hemma. Vet att jag kan få till de. Hon sa att hon fattar om man inte har råd och de sliter inte mer om man gör de hemma. De är just de att man kan gå runt och vara ful i håret ett tag innan man får till de. Hos frisören så blir det ju någorlunda fint varje gång. Så man kan gå ut iaf! Men jag tror jag vill ta den risken?
SÅ! Nu vill jag höra vad ni har att säga: Ska jag AVFÄRGA och sen färga. Eller bara lägga in ljusa slingor?
Har inte färgat mitt hår sedan november! Bara hårbotten, men har utväxt nu! Så färgen är väldigt urfärgad eller vad jag ska säga. De kommer nog bli oranget av avfärgningen men då lägger man på ljusbrunt! Men gud.. Vet inte hur jag vill göra!
Men frisören blir nog för dyr!
Vill iaf ljusa upp de till sommaren!
Jag får fundera! Såhär såg jag och Tomas ut efter frisören iaf! Inte de bästa då man har så mkt produkter och bilden blev helt enkelt ful! Haha! Men orkade inte ta om!
0 Kommentarer till "Mitt hår, igen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!