Naturliga hårfärgen

Äntligen har jag fått tillbaka min naturliga hårfärg! Kanske en liten aning mörkare men tror de är riktigt nära! Wiiie! Pengar och slit har lagts ner men äntligen!
Lägger upp en bild senare då jag inte ser trött och sliten ut! Haha!
Idag var jag på skolan och träffade Kajsa! Vi gjorde klart våran poster och en powerpoint om våran poster som vi ska presentera imorgon!
Har nyss ätit världens äckligaste pyttipanna (Coops billiga) och är äckelmätt! Blä!
Snart ska jag sätta mig ner och plugga lite medicin!
Tomas kommer snart hem också!
I helgen blir det plugg och städning! Måste fixa Tomas födelsedagspresent också.. Som är super awesome!
0 Kommentarer till "Naturliga hårfärgen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!