Ny teknik!

Testar en ny pluggteknik. Skriver massa orsaker sjukdomar på små lappar som jag sedan ska sätta upp över hela lägenheten så varje gång jag tex borstar tänderna sitter de en orsak till en sjukdom och jag måste komma på vilken sjukdom! Och då jag kan de blir de mediciner och dess effekter, sedan symtom!
Hoppas de hinner gå in! Har betat av levern idag och de känns helt okej!
Åt pizza till middag. Eller en halv barnpizza. Tomas kom hem så sent så orkade inte laga mat då.
Nu sitter jag i mitt mörka vardagsrum helt själv. Är trött men vill inte sova.
Vill inte att de ska bli en ny dag med mindre tid att plugga till tentan...
Tomas är hemma imorgon iaf. De känns skönt.
God natt sömn? Inte fören om en vecka
0 Kommentarer till "Ny teknik!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!