Roligt i allt tråkigt!

Vad tråkig matten är!! Försöker sätta igång hela tiden men det går verkligen segt! Tror jag är för självsäker? Är så säker att det ska vara lätt! För när jag går igenom gamla tentor kan jag allt!!
Aja! Ska plugga på hårt idag, sedan skriva min rapport så jag får en utekväll med fina tjejor imorgon! Ibland behöver man lite roligt mitt i allt tråkigt!
Väntar på att Tomas ska komma hem! För då ska han skjutsa mig till Krokom!
Blir där idag och sedan åker jag in och gör prov imorgon på morgonen, åker tillbaka, äter middag och myser lite mer med familjen och sen tar jag och Julia bilen hit och börjar nog förfesta lite! Roligt roligt!
Ska peppa upp mig!
Men innan utgång så ska Julia fixa mitt hår! Har världens plan som jag hoppas blir bra!
Sen så ska jag och mamma springa lite imorgon också!
Alltså jag dör! Tomas blir så otroligt ful på alla bilder! Jag måste visa ett skitrolig kort då vi gjorde han fet!
0 Kommentarer till "Roligt i allt tråkigt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!