Arbetande tös!

Vad glammigt liv jag har! JobbJobbJobb! Men härligt med pengar. Detta liv kanske kan leda till lite glamm i sommar? Haha!
Som sagt, jag jobbar och står i på olika förskolor. Alla är jätte nöjd med mig och säger att de är så roligt att jag faktiskt leker med barnen! Men vad gör då alla andra vikarier? Vi är ju där för att leka eller? Haha!
Men dom är så mysiga så jag njuter faktiskt då jag arbetar. Mycket bättre än att sitta hemma!
Trött är jag iaf på kvällarna. Skulle kunna somna nu i soffan!
Men icke kan jag väl de, ska ju se desperate housewives klockan 21.00! 3 avsnitt kvar nu bara!! Och spännande är de också!
Imorgon får jag förhoppningsvis jobb! Sedan är det långhelg!
På torsdag ska jag, mamma och Tomas som sagt springa milen, sedan blir det tydligen hockey på kvällen.. SUCK! Blev hockey nu istället för outsiders bara för att jag är så snäll! Får se de på play sen..

På fredag åker Tomas till Sveg och ska leka med Näs! Hans mamma och pappa är inte hemma men Näs var de så han var tvungen att åka hem! Haha!
Så jag drar väl till Krokom en sväng! Ska handla lite med mamma och Julia på fredag och på lördag kanske de blir utgång?
Yran 09...
0 Kommentarer till "Arbetande tös!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!