Måndagen den 28 maj 2012

I helgen var jag i Krokom och firade mamma på morsdag! Badade också i poolen och solade en hel del så är alldeles röd nu FAST jag faktiskt smörjde in mig med solskydd! Sjuk som jag var höll jag mig ändå liiiite ifrån poolen! Bilder på hela helgen kommer då jag orkar ladda upp bilder från kameran! Haha!
Var hos doktorn i torsdags och fick penicillin mot den lilla öroninflammationen jag har så nu har värken gått över men locket för örat är kvar!
Idag har jag varit med fina Annika på sjukhuset! Ultraljud och lite prover gjordes! Fick se bebis men ja... Jag såg inte så mycket! Haha! Såg bara hjärtat egentligen! Haha!
Sedan fick jag även se Annikas gigantiska fötter! Gud så svullna de blivit! Haha! Har bild på de men hittar inte sladden till mobilen så de kommer upp sen!
Imorgon ska jag jobba! 7.30 - 16.00 och så är det enda till torsdag. Sedan är min sista lediga långhelg och sen börjar allvaret! Jobba hårt till augusti! Pengar, pengar! Längtar som ett as till Rhodos! Sedan ska vi ju bo i Krokom hela juli så då får jag gosa med mitt lilla gudbarn och bästis hela sommaren!! MYS!
0 Kommentarer till "Måndagen den 28 maj 2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!