Onsdag och redan helg!

Sitter i soffan, trött efter en hel dag med jobb! Men roligt var de idag! Dagiset hade egentligen stängt men de var typ 12 ungar där som verkligen var tvungen att vara där. Så all ordinarie personal var på möte medan vi vikarier "ruled the place". Vi såg film, var ute, målade och byggde en massa lego! Riktigt rolig dag faktiskt!
Men nu är jag trött...
Dricker en kopp te och äter lite godis! Usch, stygga mig! Men avr så sugen och kunde inte låta bli då jag var på ica! Åt en kycklingsallad till middag så de kompenserar.. Säger vi. Haha!
Imorgon är det milen! Gruvar mig lite faktiskt!
Ska försöka vara hård så jag kan skryta här imorgon. Haha!
Blir nog utgång på lördag! Näs kanske kommer hit på fredag och om Putte inte ska jobba ska han och Jonas med! Roligt roligt!
Nu blir det mer vänner och mycket mycket mer te! Sen är det ju helg också! Underbart! LÅNGHELG! SOVA!
Fick mitt schema inför sommarjobbet. FYFAN säger jag bara. 7 - 21 typ varje dag och ledig en dag i veckan.. Kommer bli hårt! Har några helger jag är ledig. Men vill man bli rik får man lida pin, eller? Haha!
79 dagar kvar! Vi måste äta god glass utomlands Julia!
1 Kommentarer till "Onsdag och redan helg!"
Postat av: erika

Hur gick milen? :)


Datum: 2012-05-20 / Klockan: 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!