Peppar inför milen!

Tomas var borta hela förra veckan så var i Krokom för jobbade typ varje dag!
Har skaffat sommarjobb på Krokoms ålderdomshem och börjar jobab den 11 juni! Har även pass i pedagogpoolen den 4 - 8 juni! Haha, mycket pengar i juli! vilket passar perfekt då jag, Tomas och Julia har bokat en resa till Rhodos i två veckor! Åker 3 augusti och kommer hem den 18! Men ska nog stanna i Sthlm till den 19 för att hälsa på Cecilie!  Bara flygplansstol är bokad för vi ska öluffa!
Waterpark, stränder och värme here we come! Nu har man något att längta till då dagarna på jobbet är jobbiga!
På torsdag ska jag springa milen med Tomas & mamma! Mamma har nämligen anmält oss till " Ås-milen"! Så idag blir det träning till den! 7 km ska jag iaf springa! Och i veckan blir det väl en liten springtur också!
Tyvärr kommer det inte bli Cx på onsdagkväll då jag ska springa torsdag. Kommer aldrig orka både och! Så Julia, vi får köra de imorgon kanske?
Har inte varit på cx på två veckor!! Men i veckan har jag sprungit sammanlagt 1 mil och mer idag blir det!
Målet på torsdag är bara att komma runt utan att stanna! Tjejmilen är i september och då ska jag springa milen under timmen!
UHHHH PEPPA!
Vi ska även äta nyttigt i veckan så vi orkar! Här i familjen Funseth-Henriksson är det seriöst!
LÄNGTAR!
83 dagar kvar!
0 Kommentarer till "Peppar inför milen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!