Tisdagssjuklingen

Ligger hemma i sängen och är sjuk.. Halsen gör jätteont och näsan är helt igentäppt! Febern har börjat komma och huvudet är mushigt! Typiskt att lillsyrran ska smitta än då man har en hel jobbvecka framför sig!
Hoppas på ett mirakel och att jag är frisk tills imorgon så jag kan jobba!
Så idag blir det bara till att ligga i sängen och försöka äta lite. Går knappt då de gör så ont i halsen!
Sprang ju milen i torsdags. De gick inte så jättebra men klådde min första tid med 10 min! Ska träna hårt nu då jag blivit frisk så jag når mitt mål med milen! Var ju andra gången jag sprang så perfekt kan de inte bli! Fick medalj och kom runt! Huvudsaken de! Var några riktiga mördarbackar och vädret var inte super heller då de regnade och var kallt!
Sedan åkte jag till Krokom i fredags. Myste med familjen! 
I lördags vart det fest! Var så himla opepp men på något sätt blev de asroligt!! Lite mycket att dricka som vanligt men äsch!
Sedan spenderades söndagkväll med Tomas då han äntligen kommit hem! Wiie!
Igår jobbade jag och idag är jag sjuk.
Så! En liten uppdatering iaf! Ska se serier nu! Sedan om jag orkar kanske de kommer upp lite bilder sedan i lördags!
1 Kommentarer till "Tisdagssjuklingen"
Postat av: erika

Krya på dig :)


Datum: 2012-05-23 / Klockan: 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!