Life

Pluggar, pluggar och sen pluggar jag lite till! Idag hann jag med att gymma också (1 mil cykel, 3 km spring och stryka på de!) och umgås lite med Erika!
I lördags var jag ute och festade! Vart lite för mycket... Så jag låg helt utslagen hela söndagen.
Tomas kom hem i torsdags och vi har haft de underbart, ville inte att han skulle åka imorse... Men han kommer hem snart igen!
Hundkursen går bra!
Farmor kom hit för någon timme sedan (Alltså till jämtland, inte hem till mig! ) så ska till Krokom på onsdag tror jag och säga hej! Ska även övertala mamma att gymma med mig!
Nu ska jag försöka sova. Första natten utan Tomas brukar vara pest... Får gosa med mitt zoo!
0 Kommentarer till "Life"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!