Tiden bara går och går

Vad dålig jag är på att skriva...!! Har iaf gjort mördartentan nu!! Så 4 veckors väntan sedan får vi se vad som händer! Tyckte faktiskt att de gick bra!
Är ledig i 5 veckor nu. Eller ja.. Jag ska ju plugga till kommande kurs och lite omtentor! Men jag har inga krav nu i 5 veckor!
Sååå därför har jag avlagt ett godis & snacks löfte (igen). 5 veckor ska jag klara mig! Sedan jag jag också börja träna! Så till mitten av november ska jag ha gått ner 4 kg!! Då har jag nått min målvikt! Wie! Hoppas jag lyckas! Men 10 kg lyckades jag ju nyss så 4 borde inte vara ett problem!
Snart får jag skjuts till Krokom av Johanna som är så himla snäll! Ska hälsa på min fina bästa kompis och min guddotter! Har inte sett dom på över en vecka, vilket är tok för länge!! Så mys mys!! Sen kanske jag går ut och springer lite i Krokom! Kanske får med mig mamma eller Julia?
Maja växer så de knakar! 5 kg då vi hämtade henne och 12 nu... GUD! Ett öra har åkt upp men inte de andra. Så hon påminner om en liten hubbe! Vi har lärt henne sitt, ligg, high five och nästan "stå"!
Var med henne till veterinären för ca en vecka sedan och fick då veta att hon hade urinvägsinfektion! Jippie! Så dyra besök och några mediciner senare så är hon snart frisk! På fredag ska jag tillbaka till veterinären för urinprovtagning! Hoppas antibiotikan har hjälp lilltjejen! Vi fick iaf förklarat varför hon pissar inne så himla mkt. För sen vi fick medicinen har de inte alls hänt lika ofta! Stackarn kunde inte hålla sig!
Nu kommer Johanna! Är själv hela veckan så ska försöka uppdatera bättre!
0 Kommentarer till "Tiden bara går och går"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!